dimarts, 29 de setembre del 2009

Tallers de pati


Durant es temps de pati podem organitza tallers de diferents coses i els altres nins i nines s'hi poden apuntar.
Jo soc na Melissa i faig un taller de un bar amb na Maria del Mar, na Marga, na Shaima, na Belen i en Miquel. Es dibertit lo que hem de fer feina perque estigui es bar preparat i comensam 5 d'octubre.

Jo soc en Sergio Arrones faig un taller de FANC, jo tot sol i venen nins i nines de 5 anys, de primer i de tercer. Me agrada molt el fanc a mi i als demes.

Melissa i Sergio

3 comentaris:

  1. Quan començarà el taller de bar-restaurant?
    Jo cada dia vaig a veure si puc fer un cafè a l'hora de berenar i encara no ho he aconseguit.
    També vendreu entrepans de formatge?
    Besos i esper una resposta.
    Joana

    ResponElimina
  2. Es va inaugurar el dijous passat i comença a avui dia 19/10/09. I no vendrem entrepans de formatge.

    Marga 3r

    ResponElimina
  3. mola el bar-restaurant i a vegades anire 5 o 8 minuts alla.

    N`Àngel M. de 5è

    ResponElimina