diumenge, 4 d’octubre del 2009

la classe y els tallers

Hola soc na Valentina i avui vos contare moltes coses de la nostra classe. Tenim una profesora nova com cada any. Se nom Maite. Na Maite es molt xula i divertida, bé és una mestra. Els meus companys són Marga, Lluis, Maria del Mar, Miquel, Belen, Melissa, Raùl, Hector, Sergio, Oscar, Elena, Marti, Mohamed, Fatima, Ousman, Francisco, Adria, Àlex, Cori, Shaima, Ivan i jo. Aquests som tots noltros. N'Ousman no és d'Espanya és d'Africa, allà no xerren gaire catala i ell ara esta aprenent.
Quan vaig començar ses clases vaig estar molt contenta, per què? perquè estava avorrida de les vacances.
Na Marga, na Maria del Mar, na Melisa, na Belen, en Marti i en Miquel fan un taller de bar restaurant. Na Cati es l'encarregada dels tallers. Jo faig un taller de música.
Adeu fins un altre dia.
Valentina

6 comentaris:

  1. si que es escrit mol mes que la ultima begada

    ResponElimina
  2. Que teniu només una mestra a la teva classe? A altres classes en tenen moltes!!
    Amb molt de "carinyo" , JOANA

    ResponElimina
  3. grasis juana
    valentina i elena

    ResponElimina
  4. an veritat maite se nom maria teresa i maite en bocs un pais es estimada

    ResponElimina