dilluns, 8 de març del 2010

Na Marina es despedeix de 3r


Hola! Som na Marina... els nins de 3r em coneixen molt bé perquè som la seva practicant. Fa tres setmanes que som a l'escola i aquesta setmana ja és la última. Estic una mica trista, perquè m'agrada molt estar amb vosaltres a classe i em divertesc molt, però també he de començar les classes per poder acabar la carrera i algun dia ser una mestra més. He de dir, que des del primer dia he trobat que sou un grup molt bo. A pics no feis molta feina, i pentura sou molt xerradors, però jo sé que tots sou molt bon nins.

Podria passar-me una bona estona escrivint tot el que he après de vosaltres i també de na Maite, però crec que seria molt avorrit ! Per tant, crec que per acabar aquesta setmana aniré penjant unes quantes fotografies en aquesta entrada per què no vos oblideu de jo!

Esper que a voltros també vos hagi agradat tenir-me a classe... encara que a pics vos hagi fet callar! Seguiu sent així com sou perquè sou genials, però jo crec que si ho intentau podreu aconseguir l'objectiu de parlar menys...



Una abraçada molt forta!!!!

Marina :)

5 comentaris:

  1. Moltes gracies Marina jo tambe t`enyorare , he apres molt amb tu Marina . Vull que te quedis perfavor Marina.

    ResponElimina
  2. Bé, no passeu pena que vendré a vorer-vos algun dia per sorpresa :)!

    ResponElimina
  3. Esper que venguis rapit.
    MARGA

    ResponElimina
  4. Eiiii com esteis? Besooos !!!!!

    Marinaaaa

    ResponElimina
  5. t'ellor molt marina vull que tornis .
    sempre que veig aquesta entrada em pos a plorar de molt que tallor torna perfavor.

    maria del mar 5e

    ResponElimina