dimarts, 11 d’octubre del 2011

Treballam l'escultura amb plastilina




Bones, voldríem compartir amb tots vosaltres les nostres petites obres d'art que hem realitzat a classe en l'àrea d'artística. Hem après a expressar a través de l'escultura. Ens vàrem proposar expressar la convivència (eix que treballarem al llarg del curs ja que és el nostre objectiu a nivell de centre enguany). Ho vam fer amb palletes i escurapipes. També hem fet escultures d'animals que vam triar d'aquesta il.lustració que us present aquí juntament amb la foto dels animals ja fets. Així mateix vam fer una escultura on ens representàvem a nosaltres mateixos. Esper que us agradin!!

7 comentaris:

  1. Hola son ne Belén de 5e bolie dir que men canten ses figuretes adeu:)XD

    ResponElimina
  2. Bon dia soc en SERGIO ARRONES i m´agradat fer les escultures de plastelina el meu animal es el caragol

    ResponElimina
  3. Hola :)
    Jo som na Bea, vaig ser practicant el curs passat amb aquests nins i nines, i passava per saludar-los a tots i donar la benvinguda a la tutora, Blanca :P
    Una abraçada a tots!!!

    ResponElimina
  4. hola soc en carlos de la classe de 5è
    i em vaid diverti molt fent aquestes esculturas de plastelina

    ResponElimina
  5. Hola Blanca soc en Miquel i fer les figures de plastilina m'ha agradat molt.Quan ficaràs el que vam fer de les cases?.M'ho dius a classe.

    ADEU BLANCA

    ResponElimina
  6. MA A GUSTADO MACHO LO DE LA PLASTILINA.
    SORAYA TORRES COELLO

    ResponElimina