diumenge, 29 de novembre del 2009

COSES AMAGADES



Fa poc recordàvem que quan èrem petits vàrem parlar de
QUINES COSES ESTAN AMAGADES I ES PODEN DESCOBRIR?
- UN SECRET
- UNA SORPRESA
- UN SENTIMENT
- UN TRUC DE MÀGIA
- UN REGAL
- UN MISTERI
- EL QUE DIU UNA CARTA
- UN TRESOR
- UNA LLAVOR
- LA HISTÒRIA D'UN LLIBRE...
Hem tornat repetir una tècnica que ens agrada molt: Escriure o pintar el que està amagat amb cera blanca i desprès en passar per damunt la tèmpera apareix. És com a màgia. Aquí teniu alguns exemples.
Ens agrada tornar fer algunes coses de quan èrem més petits.

6 comentaris:

  1. Hola sóc na Marga de 3r i jo vaig dibuixar un regal.
    MARGA.

    ResponElimina
  2. A mi em venen al cap més coses que tenim amagades dins de nosaltres i que de vegades ens costa fer-les sortir com els pensaments, les idees, la imaginació ... hi havia pensau vosaltres en això? Tanta de sort que hi ha mestres tant fantàstiques com la vostra que saben treure el millor de cada un de vosaltres
    com el demostren les vostres producions artístiques. M'encanta veure els vostres dibuixos penjats pels passadissos donant vida a les nostres parets.
    Continueu així.
    Santi.

    ResponElimina
  3. A mi em surt la vena curiosa... m'agradaria tant saber com acaba aquesta història amagada!
    Carol

    ResponElimina
  4. Si també m'agrada molt per que esta amagat.A mira casi hem a cabada la historia

    valen i francisco

    ResponElimina
  5. hola som N'alex i na Shaima, a nosaltres nos agrada molt educació física per què feim esports i jugam, nos divertim, i quan feim educació física es com si fesim psico per que es super divertit.

    ResponElimina