diumenge, 22 de novembre del 2009

SORTIDA AL MERCAT DE PERE GARAU





Ha estat la nostra primera sortida com a curs de 3r. i hem treballat un munt de coses: el plànol amb els carrers i l'itinerari que hem seguit des de l'escola, les diferents parades de verdures i fruites, carn, peix, embotits, queviures... Ho havíem preparat molt i hem aprés moltes coses.
Tothom ha estat molt amable amb nosaltres: ens han aclarit dubtes, hem consultat preus... i fins i tot ens hem trobat amb una sorpresa: havia uns mestres de l'escola d'hoteleria que feien una demostració; mirau les fotos, reconeixeu al cuinerde l'esquerra? També hem begut suc de fruites.
Després de la visita hem omplert un qüestionari per a l'Ajuntament de Palma, que és qui ha organitzat la sortida, i ens han donat berenar i fruita.

7 comentaris:

  1. Quina passada la demostració dels cuiners!!

    ResponElimina
  2. Hen anat al mercat de Pere Garau que guay! var ser super guay, nos ho hem passat molt bé.


    Sergio y Belen de 3r.

    ResponElimina
  3. Jo reconec el cuiner però segur que en Pau de sisè no.

    ResponElimina
  4. Jo també conec el cuiner.

    MARGA.

    ResponElimina
  5. Ara me enrecort que guay ba estar soc de 3 r

    ResponElimina
  6. Que divertit que pareix! Això no m'ho heu contat... no ens basta el temps eh! I ara vos queda la sortida del Castell de Bellver, quina enveja :)!!!!

    ResponElimina
  7. em va sorprendre molt trovarme al meu tio xisco al mercat de per
    egrau!!!


    MIQUEL DE 3r

    ResponElimina